הדור הבא

הדור הבא

הדור הבא היא הדבר הגדול הבא בטלוויזיה הישראלית. לא עוד שלטון יחיד של קשת ושל ערוץ 2, אלא הפקת ענק מבית ערוץ 10 ואתר וואלה באינטרנט. המטרה של הפרויקט החדש היא די ברורה, לנצח ברייטינג את מפלצת הריאליטי "האח הגדול". לצורך כך, בנה ערוץ 10 מתחם ענק במרכז הארץ שעתיד לאכלס את המתמודדים של התוכנית החדשה. בדומה לאח הגדול, גם בתוכנית הדור הבא הדיירים יהיו סגורים במשך תקופה ארוכה בתוך הבית.

הדור הבא

הדור הבא – העולם שייך לצעירים

העניין הוא שהתוכנית החדשה היא לא העתק מושלם של האח הגדול, אלא ורסיה חדשה של התוכנית. במקום מתמודדים בכל הגילאים, בריאליטי הדור הבא ישתתפו רק משתתפים בני 25-35. מדובר בשכבת גיל של רווקים ורווקות שעדיין מחפשים את משמעות החיים ואת המסלול שמתאים להם, לכן צפויות הרבה שיחות נפש בין הדיירים. מעבר לכך, בערוץ 10 ראו שמתמודדים צעירים זוכים לפופולאריות חזקה בקרב הצופים בבית. קחו לדוגמא את ג'קי מנחם, אלירז שדה ונופר מור.

הדור הבא של הריאליטי

הדור הבא של המנחים

לא נמאס לכם מארז טל ואסי עזר? אסי עזר עוד חמוד למדי, אבל את ארז טל כבר קשה לראות. אז נכון, מדובר ב"מר טלוויזיה", "האיש שהמציא את הטלוויזיה הישראלית", "גאון של רייטינג" – אבל נמאס. לאחרונה ארז טל הפך גם לפרזנטור של בנק הפועלים, מה שמוריד לו עוד כמה נקודות… במקום הזוג הוותיק, בתוכנית הדור הבא נזכה לראות את הזוג החדש: טל ברמן ואביעד קיסוס. עבור מי שלא מכיר, מדובר בצמד מוכשר ביותר, וותיק, משופשף, שנון, מצחיק וקליל. הימור בטוח מבחינת ערוץ 10.

וואלה במקום מאקו

אם התרגלתם לקרוא רכילות של פליטי ריאליטי באתר Mako תתחילו להתרגל לשינוי. אתר "וואלה" הולך להוביל את התוכנית "הדור הבא" ברשת. כבר כיום, יש לאתר וואלה מערכת בידור וסלבס עם מאות אלפי גולשים ביום. השילוב של מדור סלבס שוקק חיים ותוכנית ריאליטי מגניבה כמו "הדור הבא" הוא מנצח. אנו צופים כי התוכנית החדשה תגביר באופן משמעותי את הפופולאריות של אתר וואלה, שנמצא בעיצומו של תהליך מיתוג מחדש. שיהיה בהצלחה!

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה