מחיר קידום אתרים

כמה פעמים חשבת לפרסם את העסק שלך? בוודאי חשבת על כך הרבה פעמים, הרי פרסום יביא לקוחות חדשים לעסק שלך ואיתם ההכנסות יגדלו. בגלל המחיר היקר של הפרסום החלטת לבנות אתר אינטרנט לעסק, בתקווה שהוא יפרסם את העסק. אך משום מה האתר לא הוסיף עוד הרבה לקוחות חדשים.

יש לך דרך לפרסם את האתר ואת העסק מבלי שתצטרך לשלם מחיר גבוה במיוחד, פרסום זה הוא אחד מהפרסומים הסמויים המוצלחים ביותר כיום – פרסום זה הוא באמצעות קידום האתר שלך במנועי החיפוש. מחיר קידום אתרים אינו יקר כמו פרסומות בטלוויזיה, ברדיו או בעיתונות. מחיר קידום אתרים הוא מחיר שישתלם לך להוציא מפני שהוא יגרום לגולשים רבים להגיע לאתר שלך בקלות.

מהו מחיר קידום אתרים?

טווח מחיר קידום אתרים בארץ נע בין 700 ₪ ל- 4,500 ₪. המחיר תלוי בין השאר בחברה שמציעה אותו, האם מדובר בחברה מתחילה או בחברה שעובדת כבר מספר שנים והיא בעלת מוניטין. כמו כן, מחיר קידום אתרים משתנה בהתאם למספר המושגים אותם תרצו לקדם (מושגים אלו הם המושגים שיקלידו הגולשים במטרה למצוא אתר שעובד בתחום שלכם).

התחום בו האתר שלכם עוסק גם כן משפיע על מחיר קידום אתרים. ככל שיש יותר תחרות בתחום בו אתם עוסקים כך מחיר קידום אתרים יהיה יותר גבוה ולהפך, ככל שהתחום בו אתם עוסקים יהיה פחות תחרותי כך המחיר יהיה יותר נמוך.

אינכם צריכים לבחור במחיר הגבוה בגלל מוניטין או במחיר הנמוך ביותר כי הוא נמוך. בחרו בחברה איתה תעבדו לפי הידע והניסיון שלה בתחום, חברה שתוכלו לסמוך עליה וליהנות מהתוצאות של קידום האתר שלכם על ידה.

מחיר קידום אתרים – מה יצא לי מי זה?

כמו שציינתי קודם, קידום אתרים הוא הפרסום הסמוי הכי טוב שתוכלו לרכוש. גולשי גוגל מגיעים אליו במטרה לחפש תחום מסוים, במידה והם מחפשים את התחום בו האתר שלך עוסק בו והם לא רואים את שם האתר בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, רוב הסיכויים שהם לא יגיעו אליו. לעומת זאת אם האתר שלך מקודם ונמצא בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש יהיה לגולשים קל יותר להגיע אליו.

הגולשים לא יודעים שהאתר קודם וברוב המקרים זה לא באמת משנה להם מפני שהם מוצאים אתר בתחום שהם חיפשו והם נכנסים אליו.

מחיר קידום אתרים הוא מחיר שישתלם לך לשלם, הלקוחות הרבים שיגיעו בעקבות האתר המקודם יכסו בקלות את ההוצאות עבור קידום האתר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה